woensdag 24 februari 2016

he(me)l


















Een speelse observatie in mijn model van het veld van de mogelijkheden.

Als -je vooral met opties uit je zwarte gebied bezighouden- nou eens past bij het concept hel...
(vooral voor jeZ11, maar ook met vervelende effecten voor anderen)

En -je vooral met opties uit het middengebied bezighouden- nou eens heel aardig aansluit bij het concept hemel.....?
(vooral voor jeZ11, maar ook met prettige effecten voor anderen)

Dan is ook in een oogopslag duidelijk hoe je van de hel naar de hemel kan komen!

Voeg me (-time) toe!





De taalpuritsten onder ons zullen wellicht denken:" Tja, me(-time) dat is dus geen goed Nederlands!"

Speciaal voor hen is er toch ook een verlossend woord. Ik heb me echt niet vergist!
Me is natuurlijk ook gewoon Nederlands, het duidt wederkerigheid aan bij een werkwoord van de eerste persoon enkelvoud.

Z11 weerkeren dus.
Thuiskomen in jezelf?
(-:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten