donderdag 9 juni 2016

factor 25?


Het is vandaag 9 juni....... 9 - 6.
De geboortedag van twee heel invloedrijke wezens in mijn leven.

Vandaag, 50 jaar geleden, kwam de man ter wereld met wie ik ruim twintig jaar heb samengeleefd.

Vandaag, 25 jaar geleden, kwam mijn eerste kat ter wereld, met wie ik net iets minder dan twintig jaar mijn leven heb mogen delen.

Beiden nemen een bijzondere plek in, in mijn leven.
Hun 'zijn' en hun 'kijk op het leven' hebben mij duidelijk op allerlei terreinen geïnspireerd.

Ook al hebben een scheiding (van de man) en een overlijden (van de kat) een paar jaar geleden de vorm van het contact ingrijpend veranderd, regelmatig eer ik hun bestaan door ergens een aanpak voor te kiezen die ik duidelijk van hen heb geleerd.

Toen ik me realiseerde dat ze allebei  op 9 juni zijn geboren, allebei zo'n twintig jaar met mij hebben doorgebracht en dat er een factor 25 meespeelt..... deed het me meZ11 wel even afvragen:

"Zou er vandaag dan ook iets of iemand het levenslicht zien, een gebeurtenis plaatsvinden die tot een ca. twintig jaar durende inspirerende prettige en intens beleefde nauwe samenwerking met mij leidt?"

Over 25 jaar is het 69 jaar geleden dat ik geboren ben. 6...... 9.......
( 9-6 andersom.... hoewel ze data in bijvoorbeeld America andersom schrijven... daar wordt 9 juni: geschreven als 6-9)

En 6 en 9 zijn natuurlijk al zo mooi 'hetzelfde' maar dan anders :-)

We zullen zien wat het leven aan toegepaste (onge-)wiskunde in petto heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten