zaterdag 7 mei 2016

assistentie


Woensdag schreef ik over het plezier van het opmerken van de mogelijkheid dat ik best wel eens in het grote systeem van het Universum als Office Assistent in het leven zou kunnen zijn geroepen.

Gisteren heb ik me even geamuseerd met het digitaal in elkaar knutselen van een personage dat ik dan wel passend vind bij mijn type assistentie:
  • een vuurtoren (een navigatie middel dat zowel overdag als 's nachts goed zichtbaar is)
  • voor een (opkomende) zon (verwijzing naar mijn gekozen achternaam)
  • die in zijn identiteit (de aanwijzingen op de buitenkant) EST heeft staan ( wat zowel voor het begin van mijn voornaam staat, als voor Energetially Sound Transactions.... mijn 'domein'.)
  • brilletje (handig als ik scherp wil zien wat ver af is) , blauwe ogen en een grote glimlach
  • praktische, simpel hanteerbare aanwijzingen gevend hoe je uit een vrij onbewuste toestand van 'zijn' kunt ontwaken om meer je eigen leven bewust te gaan besturen:
    - 'play' ( in de vorm van een driehoek) en
    -  'me-time' ( in de vorm van een wekker)
  • Wat vogels, wat stenen, de zon, de zee..... allemaal indicaties van 'natuurlijkheid' en 'dynamische inbedding in de natuurlijke omgeving, de context'.
Hier nog een keer, in kleur:

Ik vind dit wel een hele vrolijke Office Assistent.
Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten